כוננות שלג • אין לימודים בירושלים ויהודה, צפת נצורה – כל הפרטים

    ארי וידר ואריאל שרפר 5 Comment on כוננות שלג • אין לימודים בירושלים ויהודה, צפת נצורה – כל הפרטים
    7:11
    16.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הותרו לפרסום שמותיהם של שני לוחמים שנפלו ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלבד העיר ירושלים, גם העיר צפת תהיה נצורה וכבר מהלילה.

    בשעה 22:00 הלילה נסגרו הכניסות לצפת ומתוך צפת כדי למנוע רכבים תקועים.

    בנוסף מזהיר ראש העיר צפת אילן שוחט את התושבים מפני הפסקת חשמל ארוכה מאד. בהודעה שפירסם לתושבים כתב: "נא התמקמו במקום הבטוח והנוח ביותר, והיו מוכנים לשהות שהיה ממושכת ללא חשמל לפחות 3 ימים!!! נא לוודא שכלי הרכב שברשותכם לא מפריע לעבודת מפלסות ולא חוסם מעבר כלים כבדים".

    בנוסף נקראו תלמידי ישיבת ההסדר בצפת בראשות הרב איל יעקבוביץ , לרענון והדרכה באחזקת החמ"ל העירוני במצבי חירום והם יסייעו לעובדי עיריית צפת ולצוותי ההצלה בסיוע בימי השלג.

    במרכז הרפואי זיו בצפת נפתח חמ"ל שיאויש 24 שעות ביממה ויקיים קשר רציף עם עיריית צפת, המשטרה וצוותי ההנדסה של פיקוד העורף. מבית החולים נמסר כי הם ממליצים להתקשר לחמ"ל לפני נסיעה לבית החולים על מנת לבדוק שהדרכים פנויות. בנוסף נערך המרכז הרפואי עם טרקטור שיסייע לפינוי השלג ויבטיח מעבר נקי לבית החולים ולחנייה.

    לאור תחזיות מזג האוויר המעודכנת והשלג שצפוי לרדת מחר בירושלים, החליטה העירייה שלא לקיים את יום הלימודים מחר יום ד' בבתי הספר, גני הילדים ומעונות היום, כדי לא לסכן את בטיחות התלמידים והתושבים.

    גם באזור הרי ירושלים. גם במועצה האזורית אפרת הסמוכה לירושלים, בישובי גוש-עציון והמועצה האזורית מטה יהודה בגבעת-זאב ובבית"ר-עילית לא יתקיימו מחר לימודים בכל מוסדות החינוך. בבתי הדין הרבנים בירושלים ובצפת לא יתקיימו מחר דיונים.

    כתבנו קובי פינקלר מוסיף כי משרד הביטחון ורשות החירום הלאומית הודיעו על העמדת ציוד חירום- הכולל מפלסות-שלג, כלים כבדים לפינוי שלג ופיזור מלח, שמיכות, גנרטורים, ועוד- לאזור ירושלים וצפת, ובין השאר בבית ג'אן, במועצה אזורית שומרון, בית"ר עילית ואזור חברון.

    בנוסף, צה"ל קידם נגמ"שים לאזורים בצפון שעלולים להיות מנותקים בשל סופת השלגים הצפויה, וכמו כן הועמדו בכוננות אלף חיילים לסיוע לאזור הצפון וירושלים במקרה של סופת שלגים.

    שלמה רוזנשטיין- הממונה על מערך התחבורה הציבורית בעירית ירושלים אמר הערב במהדורה המרכזית בקול-חי כי התחבורה הציבורית בבירה תפעל מהבוקר כסדרה, אך במקרה של סופת שלגים תיפסק בהדרגה ויופעלו שלושה-עשר קווים מיוחדים בלבד. המשטרה מתכוונת לסגור את צירי התנועה לבירה- במקרה של סופת שלגים.

    מנכ"ל חברת סיטיפס ירון רביד אמר הערב בקול-חי כי הרכבת הקלה בבירה מתוכננת להמשיך לנסוע בשלג שיערם עד עשרה סנטימטרים אך קרא לתושבי הבירה לדאוג שהצירים המיועדים לרכבת יהיו פנויים מרכבים שנתקעו.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      יייייייייייששששששששששששש רק בגלל זה שווה שיהיה שלג!!!

    2. 4

      יאללה………
      חופש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      אני עובדת מבוקר עד ערב. הגיע זמן לפגרה קטנה ומתוקה!!!!!לא?

    3. 3

      איזה קטע!!!!!
      התמונה ששמו פה זה אחת התמונות ששלחתי שנה שעברה בשלג………..

    4. 2

      אין על שלג בתור תושב ירושלים אתם שם מבני ברק תתפללו שיהיה לכם קצת ברד חה חה חה

    5. 1

      אוווווווווווף!!!!
      רציתי לנסוע השבת לצפת, לאחותי…
      אבל ברוך ה' ששלג יורד ולאחיינים שלי יש חופש… ואחותי לא עובדת…